نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3287
-
الف
+

«ماجراجویی‌های پینوکیو» هم مجازی شد!

فلم لایو اکشن «پینوکیو» به دنبال بسته بودن سینماها از اکران باز ماند و در آمازون پرایم به نمایش درآمد.

به گزارش آی فیلم 2، فلم لایو اکشن «پینوکیو» به کارگردانی «متئو گارونه» دوباره به صفحه‌های نمایش بازگشته اما نه در سینما بلکه از طریق پلتفرم استریمینگ آمازون پرایم منتشر شده است.

فلم لایو اکشن «پینوکیو» ابتدا قرار بود 18 مارچ (۲۸ حوت/اسفند) در فرانسه اکران شود و بعد این تاریخ تا 1 جولای (۱۱ سرطان/تیر) عقب انداخته شد.

بر همین اساس، با توجه به بسته بودن سینماها و ادامه قرنطینه برای مقابله با  کرونا ویروس، شرکت توزیع‌کننده و تهیه‌کننده این فلم ترجیح داد قراردادی با «آمازون پرایم ویدیو» ببندد و فلم را آنجا منتشر کند.

این فلم که محصول مشترک فرانسه و ایتالیا است با عنوان «ماجراجویی‌های پینوکیو» نخستین بار در سینماهای ایتالیا به نمایش درآمد و با موفقیت چشمگیری مواجه شد.

داستان پینوکیو که سال ۱۸۸۱ توسط خبرنگار و نویسنده ایتالیایی کارلو کولودی نوشته شده، ماجرای چوب‌کاری فقیر به نام ژپتو را روایت می‌کند که عروسکی چوبی به نام پینوکیو را می‌سازد که جان می‌گیرد.

در فلم سینمایی جدید، روبرتو بنینی که از سال ۲۰۱۲ در فلم های سینمایی ظاهر نشده بود نقش ژپتو را بازی می‌کند و فدریکو للاپی صداپیشه کرکتر پینوکیو است.

به نقل از مهر، نسخه سینمایی پینوکیو تا حدود زیادی به داستان اصلی وفادار باقی مانده اما بیشتر به جنبه‌های اخلاقی آن می‌پردازد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر